2016年8月23日 星期二

剛招入宮嘅新佳麗:惠而浦4S蒸焗爐

不知不覺已經用了惠而浦蒸焗爐2年了,一直都好滿意呢位佳麗嘅表現👍🏻但人始終係貪新鮮的😁見到呢個品牌剛出了新款,而且多咗好多新功能,好啱整開天然酵母麵包嘅我(想買就自然多理由😂請叫我日本名.....理由多多子😂😂😂)

 

而舊爐喺昨日燉完個花旗參燉肉汁比honey補吓身後,就榮休了🎉🎉🎉同時亦恭喜佢搵到個愛錫佢嘅新主人(唔好浪費麻😄),我地重溫一下佢榮休前最後一次為我嘅服務啦😁
 
 

新款蒸焗爐剛落地第一次試焗嘅係:雙酵紫薯包🍩🍩。未同佢深入了解,要慢慢培養感情😚
** 用後感請看下面👇🏻
 

 

 

焗麵包方面:
1)新款同樣都有右後方火力較大嘅情況,但比舊款已經改善咗好多。只要再摸熟d個爐嘅特性,相信呢點唔成問題,加錫紙就可解決 😊

2)新款爐溫普遍比舊款溫和咗!(以前用舊款,食譜寫200度溫度,我要減20度,否則一定變非洲包😆 雖然減了20度,但麵包色澤都普遍較深色),新款我照樣減20度,但麵包嘅色澤較淺,焗完我會追加2-3分鐘令麵包色澤靚d😅)

3)新款爐上方中間嘅溫度較四邊弱,焗包時放中間焗嘅麵糰較難上色,所以出現整盤包有色澤不一嘅情況。(解決方法:,只要唔放麵糰係中間焗就得😆)

新爐關係,仍未摸熟😅要慢慢再同佢談吓情先😊

報告完畢😜

沒有留言:

張貼留言