2016年9月2日 星期五

涼拌小青瓜 (附食譜)

昨晚朋友嚟食飯兼傾吓我地嘅旅行行程,我以我同honey平時晚餐2個餸嘅standard,4個人就煮咗4個餸,點知原來朋友咁細食😂食淨咗好多排骨同雞翼😆 自從做咗家庭主婦後,我係唔會浪費廚餘嘅!一於留起用嚟第二晚整涼瓜炆排骨搭多2隻雞翼😂😂😂 

因為已經有涼瓜關係,為免又煮多咗菜,一於用埋前日買嘅小青瓜嘅整個涼菜,好味又開胃😋(自我感覺良好😂)無論邊個季節食都適合。
 

材料真係簡單到震......

材料:小青瓜 4-6條

調味料:
豉油 1湯匙
魚露 1湯匙
紅糖  3 茶匙 
檸檬汁 1 湯匙 
蒜頭 3-4粒 (略拍及切大粒)
麻油 少許

做法:
1)小青瓜用熟開水洗淨印乾水
2)切小塊後拌入調味料放雪櫃最少3小時
3)吃前隔掉少許汁,加入麻油就完成

沒有留言:

張貼留言