2016年9月8日 星期四

自家製無糖花生醬

一直都知道市面上嘅花生醬添加了好多化學嘢,長期食用化學嘢對身體非常唔好。雖然我同honey平時好少食花生醬,但當自己可以整到,又唔難整時,我會嘗試去整😊

剛好近日見谷友分享了整花生醬,就根據谷友提供嘅食譜,再自行微調後就做咗呢個屬於適合我口味嘅花生醬😁 

材料簡單,又唔複習,只係要用點時間而已。食完呢樽後,會再整過😊
 

無糖花生醬

材料:
花生(無衣)100g
橄欖油 約10g
* 因為買唔到無衣花生,我今次用的是萬里望花生,自己剝殻剝皮

 


做法:
1)花生入焗爐以140度焗60分鐘後取出放涼
 

2)將花生放入攪拌機,先以慢速打碎花生(打了不久後,花生就會出油),之後慢慢加入橄欖油繼續攪拌至滑身。之後試味,可隨喜好加入糖/鹽調味。我今次完全無加糖/鹽。
* 油越多,會越滑(自行微調)

3)倒入已消毒的玻璃瓶後完成,請放入雪櫃保全。

P.S 若加糖,比例為花生的1/10 或 1/5放糖,隨個人喜好加入


沒有留言:

張貼留言